Ile kosztuje pomoc techniczna do programu Rachmistrz?

Rachmistrz to program do obsługi uproszczonej księgowości. Korzystają z niego firmy prowadzące podatkową Księgę Przychodów i Rozchodów oraz przedsiębiorcy rozliczający się ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych. Rachmistrza używają również biura rachunkowe. Program jest dziełem polskiej firmy …

Ile kosztuje pomoc techniczna do programu Rachmistrz

Rachmistrz to program do obsługi uproszczonej księgowości. Korzystają z niego firmy prowadzące podatkową Księgę Przychodów i Rozchodów oraz przedsiębiorcy rozliczający się ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych. Rachmistrza używają również biura rachunkowe. Program jest dziełem polskiej firmy Insert i częścią systemu InsERT GT obejmującego aplikacje do obsługi sprzedaży, prowadzenia księgi handlowej, systemu kadrowo-płacowego oraz modułu do zarządzania relacjami z klientami.

Ile kosztuje pomoc techniczna do programu Rachmistrz?

Pomoc techniczna dla programu Rachmistrz realizowana jest przez Insert – 245 zł/rok wsparcia telekonsultanta, pomoc zewnętrznego specjalisty IT to 128 – 218 zł za godzinę pracy, a miesięczny abonament w firmie świadczącej obsługę informatyczną 1653 – 3116 zł (firma z 10 – 20 komputerami).

Od czego zależy koszt pomocy technicznej programu Rachmistrz?

Koszt pomocy technicznej programu Rachmistrz zależy od:

  • ceny wsparcia telefonicznego ustalonego przez producenta, wynagrodzenia specjalisty informatyka (za godz. pracy) lub wysokości abonamentu wykupionego u zewnętrznej firmy świadczącej wsparcie IT,
  • rodzaju pomocy technicznej (np. instalacja i reinstalacja programu, szkolenie działu księgowego z obsługi aplikacji, usuwanie awarii),
  • miejscowości, w której realizowana jest usługa (duże miasta są droższe),
  • ewentualnych kosztów dojazdu specjalisty do siedziby/oddziału firmy (oraz innych kosztów dodatkowych).