Opieka informatyczna Warszawa
Biorąc po uwagę opiekę informatyczna w Warszawie, powinniśmy spojrzeć jakie ma to przełożenie na zakres cen. Spójrzmy na małe zestawienie pod względem stawki godzinowej oraz ilości komputerów.
Ze względu na stawki godzinowe:
Cennik usług informatycznych Warszawa
STANOWISKO | STWKA GODZINOWA |
Analityk – kierownik projektu | 200 zł |
Programista back-end (Django) | 170 zł |
Programista front-end (Angular) | 170 zł |
Programista aplikacji mobilnych (React Native) | 170 zł |
Grafik/UX designer | 100 zł |
Tester | 80 zł |
Usługi informatyczne Warszawa
Ze względu na ilość komputerów w abonamencie:
Cennik opieki informatycznej według ilości stanowisk w Warszawie
ILOŚĆ KOMPUTERÓW | STAWKA |
1-2 | 140 |
3-5 | 480 |
6-10 | 920 |
11-14 | 1400 |
15-20 | 2400 |
Widać, że kwota zależy również od tego jakie stanowisko ma dana osoba. Im wyższą funkcję pełni w zespole, tym więcej kosztuję godzina usługi. Oczywiście cena ma przełożenie na doświadczenie, umiejętności oraz pełnioną funkcje w zespole. Dzięki temu, że mamy możliwość dostosowania abonamentu do ilości komputerów w firmie, możemy wybrać najlepiej nam odpowiadającą opcję.
Opieka IT Warszawa
Warto również pamiętać, że cena opieki w branży IT w Warszawie ma znaczenie ze względu na ilość oddziałów oraz serwerów. Spójrzmy, jak prezentuję się to w poniższej tabeli:
Cennik kompleksowej opieki IT w Warszawie
LICZBA KOMPUTERÓW | LICZBA SERWERÓW | LICZBA ODDZIAŁÓW | DOPUSZCZALNY CZAS TRWANIA POSTOJU | STAWKA |
1-2 | 1 | 1 | 24H | 795-890 zł |
3-5 | 2 | 1 | 24H | 1335-1525 zł |
6-10 | 3 | 2 | 24H | 2320-2700 zł |
11-14 | 4 | 2 | 24H | 3145-3430 zł |
15-20 | 5 | 3 | 24H | 4225-4700 zł |
Usługi informatyczne Warszawa
Cena ze względu na ilość serwerów oraz oddziałów może ulec zmianie. Mając w firmie większą liczbę serwerów oraz oddziałów, koszt usługi może być wyższy. Tak prezentuję się przykładowy koszt realizacji takiego zlecenia.
Awarie komputera to codzienność
Awarii komputera nie jesteśmy w stanie przewidzieć. Czasem chcąc go uruchomić okazuję się, że dzisiaj zrobił sobie dzień wolny. Czy można całkowicie uniknąć awarii sprzętu komputerowego? Mamy wpływ na systematyczną diagnostykę sprzętu pod okiem eksperta. Ten krok, na pewno przyczyni się do jego lepszej pracy. Ale co z wypadkami losowymi, które mogą przydarzyć się naszemu urządzeniu? Czasami zdarzy nam się wypadek losowy. Nagle zapomnimy, że zostawiliśmy na klawiaturze laptopa długopis, a spiesząc się szybko zamkniemy ekran. Niestety, prawdopodobnie matryca do wymiany. Często w momencie, kiedy nasz sprzęt odmawia nam posłuszeństwa najbardziej go potrzebujemy. Mamy wygłosić ważną prezentację, ale system przestaje odpowiadać. Właśnie takie momenty stawiają nasze działania pod znakiem zapytania.
Pomoc na telefon
Czasem zdarza nam się niespodziewana awaria, która sprawia, że szukamy natychmiastowego rozwiązania. Zazwyczaj pierwszym źródłem informacji są przyjaciele oraz rodzina, jeżeli nie uzyskamy od nich dostatecznych informacji – sięgamy do zasobów Internetu. Najczęściej odnajdujemy wiele propozycji rozwiązań naszego problem, dlatego próbujemy go wdrożyć na własną rękę. Czy zawsze samodzielne rozwiązanie problemu jest skuteczne? Niekoniecznie. Nie jesteśmy ekspertami, co nie pozwala nam dokładnie zdefiniować awarii sprzętu. Kiedy dojedziemy do wniosku, że problemy dotyczące urządzeń komputerowych nie należą do prostych zadań, sięgamy po pomoc eksperta. Oddajemy sprzęt do serwisu i oczekujemy jego szybkiej naprawy, ponieważ na kilka dni zostajemy bez naszego urządzenia.
W takich sytuacjach bardzo ważne jest, aby mieć wokół siebie zaufaną firmę, która dokona dokładnej diagnozy, udzieli porady, a w razie większej awarii dokona szybkiej naprawy oraz zaproponuję zastępczy sprzęt.
Taką propozycją jest Wsparcie IT dla firm Usługa dotyczy wszelkiego typu problemów związanych ze sprzętem IT. Ich dużym atutem jest to, że oferują pomoc przez telefon oraz na miejscu. Potrafią szybko zidentyfikować problem i dokonać właściwej naprawy komputerów firmowych.
FAQ
Co to jest outsourcing IT?
Outsourcing IT polega na współpracy z zewnętrzną firmą informatyczną. Przedsiębiorstwo korzystające z usług firmy z branży IT, ma możliwość dostosowania konkretnych usług, które będą realizowane na bazie umowy.
Ile kosztuje outsourcing?
Ceny outsourcingu wahają się od 400-3000 zł/miesięcznie. Dlaczego ceny są tak rozbieżne? Przede wszystkim koszt usługi zależy od wybranego pakietu np. ile godzin w miesiącu będą świadczone usługi oraz ile komputerów obejmuję umowa. Wszystko zależy od dostosowania pakietu do potrzeb firmy.
Po co outsourcing?
Firmy korzystające z outsourcingu, w większym stopniu oszczędzają finanse firmy. Nie każde przedsiębiorstwo stać na własny dział informatyczny, któremu należy zapewnić odpłatne miejsce pracy oraz sprzęt komputerowy. Właśnie dlatego, firma zewnętrzna, która działa według określonych zasad jest wygodniejszym rozwiązanie, szczególnie dla mniejszych przedsiębiorstw.
Ile kosztują usługi IT?
Usługi w branży IT mają szeroki wachlarz cen. W zależności od tego czy potrzebujemy usługi fizycznej dotyczącej np. wymiany matrycy, dysku twardego czy karty graficznej lub usługi związanej aspektami logistycznymi m. in instalacji oprogramowania, reinstalacji programów czy wgrania sterowników cena będzie się różnić. Średnio ceny wynoszą od 30-3500 zł, w zależności od świadczonej usługi.